Superkopla etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Pirkkala / Tampere ja pelattava sarja Pirkanmaa kutonen. Joukkueeseen kuuluu 20 jäsentä ja kalenterissa on 5 tulevaa treeniä tai peliä.

Uusi seura Superkopla etsii uusia kenttäpelaajia vahvistamaan joukkuetta Pirkanmaan kutoseen. Kausi on jo käynnissä, mutta tilaa lisäpelaajille löytyy.

Meillä mennään rennolla asenteella, mutta peleissä pelataan tosissaan. Joukkue koostuu pääosin 80-luvulla syntyneistä pelaajista, joilta löytyy eri divarien tasoilta kokemusta. Olisi hyvä, jos sinultakin löytyy jonkin verran lajitaitoa. Tule ihmeessä paikan päälle katsomaan meininkiä reeneihin. Reenit on tällä hetkellä toisen seuran kanssa jaettu vuoro Raholassa torstaina illalla ja pikkukentän höntsyt Pirkkalassa lauantaisin aamulla. Kausimaksu on hyvin kohtuullinen. Esim. la-vuoro on Pirkkalaan rek. yhdistyneelle ilmainen.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 22 minuuttia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.